L'Oréal Professionnel lanceert Scalp Advanced

Professionele reset voor een ontregelde hoofdhuid

Zelfverzorging begint bij hoofdhuidverzorging. Scalp Advanced wordt versterkt door dermatologische werkstoffen die vaak in huidverzorging worden gebruikt en bekend staan om hun diep reinigende, zuiverende en kalmerende eigenschappen.

De hoofdhuid, geavanceerde zelfzorg

Uit onderzoek blijkt dat 67%1 van de mensen wereldwijd kampt met hoofdhuidproblemen. We weten dus dat gezond haar begint bij hoofdhuidverzorging. De huidige en toekomstige haarprofessionals hebben een volledig gamma van professionele producten en vaardigheden nodig om hun klanten te helpen genieten van een comfortabele hoofdhuid, zonder problemen.

1 Beauty track x L’Oréal CMI 2020

De hoofdhuid is huid, alleen complexer. Het heeft een sneller vernieuwingssysteem, een hogere talg-&zweetproductie en een hogere densiteit aan haarzakjes. Dit kan leiden tot ongemak, een vette hoofdhuid, schilfers/roos. Scalp Advanced heeft de meest efficiënte cocktail voor elk hoofdhuidprobleem:

• Anti-ongemak
    Met tot 4% sorbitol1 en niacinamide om een gevoelige hoofdhuid te reguleren en te kalmeren. ​ Zorgt voor +83% verzachting van de hoofdhuid2.
  • Anti-talg
    Tot 3% AHATot 6% klei5. Goed voor een -78% talg6.
  • Anti -schilfers/roos
    Met antibacteriële piroctone olamine, tot 100% zichtbare roos/schilfers verwijderd3.

1Concentratie in de voorbehandeling.
2Klinische studie op 32 personen na het aanbrengen van de shampoo + het masker en het drogen van het haar. ​
3Klinische studie op 60 deelnemers, 4 weken gebruik.
4Concentratie in de shampoo. ​
5Concentratie in de klei.
6Instrumentele test.

Het Scalp Advanced gamma

Anti-ongemak

Dermo Regulator Shampoo (€23,90, 300ml) reinigt mild en verzacht en kalmeert de gevoelige hoofdhuid. Het haar is zacht,stralend en gehydrateerd. Verrijkt met Niacinamide, een vitamine uit de B3-familie, bekend om zijn regulerende en verzachtende eigenschappen.

Lipid Shield pre-treatment
zal een beschermende lipidenlaag creëren vóór het kleuren of verhelderen. ​ Voor een beschermde hoofdhuid en minder ongemak voor de hoofdhuid. Geconcentreerd met 4% Sorbitol, Polysorbate-21, een krachtig actief ingrediënt, bekend om zijn verzachtende eigenschappen.

Intense Soother (€29,20, 200ml) verzacht ongemak op de hoofdhuid intens en onmiddellijk, zonder de haarvezel te verzwaren. De verfrissende geltextuur geeft een verkoelend comfort op een oncomfortabele hoofdhuid. Aangedreven door niacinamide, de verzachtende en regulerende werkstof voor de huid.

Anti-talg

Dermo Purifier Shampoo (€23,90, 300ml) zuivert de hoofdhuid en de vezels van resten, zweet en olie voor een frisser en schoner gevoel. Geconcentreerd met 3% AHA, helpt het om het oppervlak van de hoofdhuid te zuiveren zodat nieuwe cellen kunnen ontstaan.

2-in-1 shampoo & mask deep purifier
(€32,20, 250ml) werd geformuleerd voor de vette hoofdhuid. Dit veelzijdig product met 6% klei ontstopt diep residu, zweet en olie bij gebruik als shampoo en zuivert diep residu, zweet en olie bij gebruik als masker. Het haar voelt licht en volumineus aan.

Anti-schilfers/roos
​ ​
Dermo-clarifier Shampoo (€23,90, 300ml) is speciaal ontwikkeld voor de hoofdhuid met roos. Deze lichtgewicht crème verheldert mild en verwijdert effectief droge en vette roos, terwijl de hoofdhuid wordt gekalmeerd. Verrijkt met Piroctone Olamine is het geschikt voor de droge en vette huid. Het is een antibacteriële en schimmelwerende werkstof.

Scalp Advanced is beschikbaar vanaf 10 maart. ​
De shampoo is beschikbaar in twee formaten, 300ml en 500ml.
Voor beelden in hoge resolutie, ga naar de press site van L'Oréal Professionnel.
Ontdek Scalp Advanced bij een L'Oréal Professionnel kapper in de buurt.

Amélie Waterschoot

Communications Manager, oona