L'Oréal Professionnel's French Glossing: de professionele troef om grijs haar te bedekken

De nieuwe professionele 2-stappen kleurservice met een exclusieve glansbehandeling voor gradiënten resultaten & diep gevoed haar. Krijg de French Elegance van wortel tot punt wereldwijd. ​

In 1909 creëerde de chemicus Eugène Schueller, de stichter van de L'Oréal groep, de eerste onschadelijke haarverf, die de eerste moderne kleuring werd. Zo werd het merk L'Oréal Professionnel Paris geboren. ​ Sindsdien heeft het merk altijd voorop gelopen op het gebied van haarprestaties en begeleidt het het vak met baanbrekende innovaties.

In 2021 lanceert L'Oréal Professionnel Paris French Glossing, de ultieme professionele service voor in-salon grijsdekking, ontwikkeld in samenwerking met kappers.

Een 2-stappen service in-salon

De Covid periode heeft de cruciale rol van kappers in ons dagelijks leven benadrukt. Alleen pro's kunnen op maat gemaakte & gepersonaliseerde resultaten leveren waar alle klanten naar hunkeren. Deze nieuwe exclusieve French Glossing service is een professionele 2-stappen techniek, geïnspireerd op onze Franse savoir-faire. Het combineert 2 technologieën & tinten, voor een uniek kleurverloop, nooit kunstmatig of vlak, en een glanzende behandeling.

• Stap 1: permanente haarkleuring, voor een perfecte dekking van de haarwortel, met Majirel of iNOA.
  • Stap 2: Dia light zuurglansbehandeling op de lengten om de kleur te doen herleven, de haarkwaliteit zichtbaar te verbeteren en het haar te voeden, voor een gewichtloos, glanzend effect. ​

Een iconische professionele formule

In het hart van French Glossing bevindt zich Dia light, een onmisbare technologie die geliefd is bij balayagemeesters om het haar te verstevigen. De unieke, pro-exclusieve technologie van Dia light is zeer respectvol voor het haar. Het bevat geen ammoniak en is 30% meer voedend*. De zure PH geeft de haarvezel een x2 glanzender resultaat, neutraliseert ongewenste reflecties, en is lang houdbaar, tot wel 6 weken*. Bovendien is de unieke gel-crème textuur gemakkelijk aan te brengen en heeft een extra conditionerende werking ten opzichte van vloeibare formules. ​

*instrumentele test

Wat is er nieuw ?

• Een nieuwe Clear verkrijgbaar in een nieuw economisch formaat van 250 ml. Het verdunt de tint, en in combinatie met de Dia light mix, maakt het vloeibaar voor een gemakkelijke & snellere applicatie.
  • Nieuwe gerenoveerde en milieuvriendelijkere verpakkingen met Dia light tinten in harmonie met die van Majirel.
  • 8 nieuwe tinten van de donkerste naar de lichtste zijn beschikbaar om het kleurenpalet te vervolledigen: 3 / 5.11 / 5.20 / 6.35 / 7,3 / 8,43/ 9 / 9,2.

Pro’s en vrouwen houden er al van

French Glossing neutraliseert perfect alle kleurschakeringen, terwijl het haar diep wordt gevoed. Het is een resultaat dat alleen in salons kan worden bereikt. Vrouwen merken het en komen terug voor het professionele verschil.

Grijsdekking is de meest gevraagde kleurservice in mijn salon. Het is geweldig om een gedifferentieerde techniek te hebben zonder extra tijd: het is winstgevender, sneller & gemakkelijker aan te brengen omdat de formule vloeibaarder is. Ik bied de Dia light service aan voor een extra 10€." Zegt Mike Julliard, Frans kapper uitgenodigd om deze dienst mee te ontwikkelen.

Een duurzame aanpak

Bij L'Oréal Professionnel Paris zetten we ons in om de beste ervaringen & baanbrekende technologieën te bieden aan professionals en hun eindconsumenten, op de meest respectvolle manier voor het milieu. French Glossing is gemaakt om water- & energiebesparend te zijn.

• De Clear formule spoelt beter en bespaart tot 1/3* water na elke onderhoudsbeurt.
  • De tube is recycleerbaar en gemaakt van 95% gerecycleerd aluminium. ​
  • Doppen** & karton zijn volledig recycleerbaar en gemaakt van gerecycleerd materiaal. ​

*instrumentele test, hoeveelheid water gebruikt om de lengtes te spoelen vs iNOA.

**uitgezonderd kleurstoffen en additieven.

De kleuringsservice 'French Glossing' wordt uitsluitend aangeboden in de kapsalons van L'Oréal Professionnel. Kleuringsserviceprijs van French Glossing vanaf €50.

Voor meer informatie en beelden in hoge resolutie, raadpleeg de pers site van L'Oréal Professionnel.

Amélie Waterschoot

Communications Manager, oona