Ontdek de professionele pre-shampoo van Metal Detox

L’Oréal Professionnel Paris lanceert Metal Detox pre-shampoo, de ultieme oplossing om haarbreuk te stoppen. Dit nieuwe product maakt de must-have Metal Detox-lijn compleet, die mede is ontwikkeld en ondersteund door wetenschappers en haarstylisten.

Metal Detox is de baanbrekende haarverzorgingslijn van L'Oréal Professional gewijd aan anti-metaalbescherming. Want na elke wasbeurt dringt metaal dat door het water meegevoerd wordt je haarvezel binnen, waardoor het haar breekt en de kleur verandert. De Metal Detox Pre-shampoo die miljoenen haar microscheurtjes opvult in 1 toepassing* is de nieuwe toevoeging voor deze lijn. ​

*Instrumentele testen na Metal Detox pre-shampoo behandeling.

De vijand van je haar: koper

L’Oréal Professionnel deed 7 jaar onderzoek** naar hoe metalen zich gedragen in het haar en hoe ze de resultaten beïnvloeden. Er werd ontdekt dat het echte risico niet komt van metaal op het haar maar binnenin de haarvezel. Het belangrijkste metaal is koper. Dit type metaal vormt clusters in de haarvezel maar kan ook de structuur binnendringen en zich binden aan de proteïnen. Wanneer een kleur- of ontkleuringsmiddel het haar binnendringt, reageert het met deze twee vormen van koper. Hierdoor ontstaan micro-explosies in het haar die breuk veroorzaken. Via het onderzoek werd glicoamine ontdekt, dit trekt metaal aan neutraliseert het.

**Meer dan 102 instrumentele tests uitgevoerd in de laboratoria met onze wetenschappers en 1000 tests op echte klanten.

"Om haarbreuk en onvoorspelbare kleurresultaten te voorkomen, moesten we het perfecte molecuul vinden. Klein genoeg om de haarvezel binnen te dringen en in staat om koper te blokkeren van interactie met kleur- en ontkleurende middelen. Dit alles zonder de prestaties in gevaar te brengen. Geïnspireerd door de natuur vonden we een molecuul dat van nature aanwezig is in sommige planten, Glicoamine. Boven al onze wetenschappelijke verwachtingen vormt Glicoamine de kern van de Metal Detox-technologie".

- Leïla Hercouet Senior Onderzoeksmedewerker Afdeling Disruptieve Innovatie

De nieuwe Metal Detox Pre-shampoo

L'Oréal Professionnel wil voor alle pro's en haarliefhebbers Metal Detox productenaanbieden met superieure prestatieformules. De Pre-shampoo is speciaal omdat het zo veel microscheurtjes opvult. Voor het eerst voorkomt een product overtollige waterabsorptie en vult en versterkt het onmiddellijk poreuze vezels. Dit is indrukwekkend en je kunt het effect direct voelen door het haar aan te raken. Hoe poreuzer je haar, hoe meer met metaal gevuld water het absorbeert.

Metal Detox Pre-shampoo - €19,40

Voordelen

• 96% minder haarbreuk/25x sterker haar ***
  • 72 uur hydratatie, zachtheid & gladheid ***
  • Anti-porositeit ****
  • Onmiddellijke ontwarring voor alle haartypes ****
  • Diepe indringing met langdurige doeltreffendheid

***Instrumentele tests: Metal Detox pre-shampoo.
****Instrumentele tests na 10 keer gebruik van Metal Detox pre-shampoo + shampoo + masker + olie.

Gebruik

Breng aan op vochtig haar en laat het enkele minuten intrekken. Werk het product in totdat er schuim ontstaat. Ontwar het haar en spoel niet uit. Breng vervolgens de Metal Detox shampoo aan en spoel deze uit.

Een verslavende en memorabele geur

Met zijn metallic olfactorische signatuur is de Metal Detox-lijn ontworpen om zowel memorabel als verslavend te zijn. Citrus topnoten van citroen en bergamot, een hartnoot van citroengras, terwijl basisnoten van verwarmend guaiac hout en amber de formule afronden.

Metal Detox Pre-shampoo - €19,40

Voor meer informatie en beelden in hoge resolutie, ga naar de press site van L'Oréal.