Ontdek iNOA Red Nebula, de nieuwe rode kleuren met de eerste L’Oréal Professionnel‘s AI ontworpen campagne

L’Oréal Professionnel, op de voorfront van technologie, onthult de volgende generatie roodtinten die de normen herdefiniëren met betoverende iriserende reflecties en ontketent ongekende creativiteit bij haarstylisten door middel van de eerste baanbrekende AI-campagne. Dit huwelijk van hypermoderne kunstmatige intelligentie met de veelvoudig beloonde ODS-technologie van iNOA versterkt de algehele zintuiglijke ervaring en voert haarstylisten en hun klanten mee naar een wereld waar verbeelding en werkelijkheid elkaar ontmoeten.

L'Oréal Professionnel's grensverleggende Science & Tech pioniert al sinds het begin met kleurtrends

In 2009, ontwrichte L'Oréal Professionnel de wereld van kleur met iNOA, een baanbrekende nieuwe benadering van kleuring, in overeenstemming met het erfgoed van het merk geworteld in kleur - zoals onze oprichter Eugène Schueller 's werelds eerste onschadelijke haarverf creëerde in 1909.

De eerste professionele kleur zonder ammoniak, aangedreven door olie, is al sinds 2009 het toppunt van vooruitstrevend professionalisme met zijn gepatenteerde Oil Delivery System (ODS)-technologie voor een luxueuze kleurervaring in de salon.

Door deze tinten 2 tinten (4.26 en 5.26) toe te voegen aan het iNOA palet, sluit L'Oréal Professionnel aan bij de groeiende belangstelling voor deze nieuwe generatie roodtinten. Rood is een waar social media fenomeen geworden, geleid door de #BurgundyHair, met vele miljoenen vermeldingen op TikTok of Instagram, en door Pantone die Burgundy (19-1617 TCX) heeft gekozen als de kleur van 2023.

Met iNOA Red Nebula hebben haarpro's opnieuw de mogelijkheid om de meest innovatieve en gepersonaliseerde ervaring aan te bieden, met professionele technieken voor gegarandeerde resultaten (Color zoning , stretch roots en French zoning).

Deze nieuwe toevoeging aan de 96 iNOA tinten resulteert in verfijnde koele roodtinten met bordeauxrode reflecties voor een subtiele combinatie van langhoudende tinten die zelfs zichtbaar zijn op donkere onderlagen en tot -70% vervaagde reflecties na 10 weken*.

Ontketen de kracht van futuristische rode tinten in een op Metaverse geïnspireerde collectie

iNOA Red Nebula, de nieuwe toevoeging aan de iconische iNOA-lijn die is ontworpen om vrouwen te stralen met verfijnde en opvallende kleuren. Deze collectie is geïnspireerd op het universum en de kleuren van Metaverse: subtiele combinatie van rood en iriserende reflecties om de volgende generatie rode tinten te introduceren.

Als een nevel (Nebula) in de kosmos hebben deze 2 nieuwe iNOA Red Nebula tinten die reflecteren in de nacht een intense zichtbaarheid op donker haar. Met name dankzij de DM5 & Carmilane chromatische technologieën, moleculen met een hoge chromaticiteit, die zorgen voor intense & vasthoudende kleuren. Om de levendigheid van deze kleuren en de baanbrekende ODS-technologie van iNOA te benadrukken, wordt iNOA Red Nebula getoond in een technologisch geavanceerd en futuristisch universum.

Verleg de grenzen van haarcreativiteit door AI en Metaverse te combineren voor grenzeloze mogelijkheden

Om deze innovatie te verwezenlijken, creëerde L'Oréal Professionnel de allereerste AI- gegenereerde woordvoerder. Deze 'Spokatar' - een mix van ‘spokeperson’ in het Engels en avatar - evolueert in een hypnotiserend ruimte-universum geïnspireerd door de metaverse, waarin het merk enkele maanden geleden zijn intrede deed.

L'Oréal Professionnel herdefinieert de toekomst van creativiteit met een gewaagde sprong in AI en onthult een innovatieve campagne die 100% gegenereerd wordt uit dynamisch evoluerende prompts (aanwijzingen). Met deze nieuwe campagne omarmt het merk zijn vooruitstrevende technologische richting.

De invloed van AI in de haarindustrie is een drijvende kracht geworden die vrouwen de mogelijkheid geeft om zich te uiten en te perfectioneren. Door deze combinatie van AI en haarstyling onthult iNOA Red Nebula grenzeloze mogelijkheden, waardoor stylisten hun creativiteit de vrije loop kunnen laten. Met levensechte voor en na demonstraties kunnen haarprofessionals vol vertrouwen virtuele projecties tot leven brengen.

Stap in een nieuwe dimensie van gepersonaliseerde in-salon kleurervaring dankzij iNOA [iD], de nieuwste pro app diagnosetechnologie

Het merk herdefinieert niet alleen het landschap van de industrie, maar vervult ook haar missie door de verbeelding van zowel haarstylisten als klanten te betoveren en hen te begeleiden naar een transformerende wereld door middel van iNOA [iD]. Dit is de nieuwste diagnose pro technologie en virtuele try-on ervaring met iNOA Red Nebula en andere tinten die hen naar een nieuwe dimensie van hun eigen identiteit brengt door het dragen van een nieuwe iNOA haarkleur.

Voor beelden in hoge resolutie, ga naar de press site van L'Oréal.